اگر همان كاري را انجام دهيد كه هميشه انجام مي داديد همان نتيجه اي را مي گيريد كه هميشه مي گرفتيد

مشاوره و راهنمایی برای کسانی که به دنبال موفقیت و پیشرفت هستند، لازم است ولی اینکه از چه کسی مشاوره بگیریم، سوالی است که جواب درست آن می تواند سرنوشت ما را تغییر دهد.

در دنیای امروز و با توجه به فراگیر شدن تب کنکور و موفقیت های تحصیلی، افراد زیادی هستند که بدون تجربه و تخصص لازم و با رشته های غیر مرتبط و عناوینی چون مهندس و … دست به کار مشاوره می زنند، حیطه ای که هیچ تخصصی در آن ندارند و شاید از الفبای مشاوره هم چیزی بلد نباشند و تنها هدف و انگیزه آن ها کاسبی در این بازار پررونق است.

ما در تیم مشاوره تخصصی تدریس تاپ، اساتید متخصص حوزه مشاوره و روانشناسی را که رزومه، سابقه و رشته تحصیلی آن ها موید تجربه بسیار و تخصص بالا در این زمینه است، فراهم آورده ایم تا به شما در مسیر پیمودن موفقیت کمک کرده و شما را در راه رسیدن به اهداف والای آموزشیتان همراهی کنند.

در این تیم تخصصی، مشاوران برجسته و رسمی کشور، برنامه ریزان، روانپزشکان و رتبه های برتر کنکور کشور به عنوان پشتیبان حضور دارند تا به داوطلبان کنکور و دانش آموزان عزیز برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت تحصیلی کمک کنند و دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

رویکرد اصلی تیم تخصصی مشاوره تدریس تاپ:

مشاوره+ برنامه ریزی درسی و کنکور (حضوری، تلفنی، آنلاین) به صورت هدفمند، برنامه ریزی شده وشخصی سازی شده

 معرفی منابع آموزشی و کتب کمک آموزشی با توجه به سطح درسی دانش آموزان

برگزاری آزمون های مختلف

تحلیل آزمون های کشوری و تالیفی

مشاوره های انگیزشی و ..

   چیزی که سرنوشت انسان را می سازد «استعدادهایش» نیست «انتخابهایش» است     . . .